Çağrı Merkezi: 0553 982 77 70

Komisyonlu satiş qenz.com.tr

KOMİSYONLU SATIŞ

QENZ.COM.TR KOMİSYONLU SATIŞ HAKKINDA

QENZ.COM.TR KOMİSYONLU SATIŞ NEDİR?

SOSYAL MEDYA VEYA BİR KİTLEYE HİTAP EDENLER İÇİN ALTERNATİF BİR GELİR KAPISIDIR. KENDİ MECRALARINIZDA BİZİM ÜRÜNLERİ PAYLAŞARAK SİPARİŞ GİRDİĞİNİZDE SİZE ÜRÜN BAŞINA SABİT BİR KOMİSYON ÜCRETİ ELDE EDERSİNİZ. BURADAKİ AMAÇ KENDİ MARKANIZI OLUŞTURUP BİZİM ÜRÜNLERİ SATARAK ALTERNATİF BİR GELİR ELDE ETMEKTİR.

KİMLER KOMİSYONCU OLABİLİR?

BUTİK SAYFASI OLAN VEYA BİR KİTLEYE HİTAP EDEN HERKES KOMİSYONCU OLABİLİR.

KOMİSYON NE ZAMAN VE NASIL HESAPLANIR?

Her ayın 15.de hesaplar yapılır bir önceki ayın 1-30 arasındaki tamamlanmiş siparişleriniz

1 AY İÇİNDE GİRDİĞİNİZ TÜM SİPARİŞLER SÜZÜLÜR. SORUNSUZ TESLİM EDİLEN SİPARİŞLERİN ÜRÜNLERİ KOMİSYON ÜCRETİNİZLE ÇARPILIR. ÇIKAN TUTARDAN İADE KARGO BEDELLERİ ÇIKARTILIR. KALAN ÜCRET NET KOMİSYON TUTARINIZDIR.

KOMİSYON ÜCRETİ NE ZAMAN YATAR?

HER AYIN 15’İNDE İBAN YOLU İLE ÜCRETİNİZ HESAPLARINIZA YATIRILIR.

 

QENZ.COM.TR KOMİSYONLU SATIŞ NASIL YAPILIR?

SİPARİŞ OLUŞTURMA;

        ÜRÜNLER SEÇİLEREK SEPETE EKLENİR.

        “SEPETİMDEKİ” ÜRÜNLER SEKMESİNE GİDİLEREK “SİPARİŞİ TAMAMLA" BUTONUNA TIKLANIR.

        “YENİ ADRES” EKLE BUTONUNDAN ADRES EKLENİLİR, BOŞ KISIMLAR DOLDURULUR. (NOT: E-POSTA ADRESİ DEĞİŞTİRİLMEZ.)

        KARGO BİLGİLERİ TARAFINDAN KARGO FİRMALARININ YANINDAKİ TİK SEÇİLİR VE “DEVAM ET” BUTONUNA TIKLANIR.

        ÖDEME SİSTEMİ SEÇİLDİKTEN SONRA “SİPARİŞ TAMAMLA” BUTONUNA TIKLANIR.

        SİPARİŞ OLUŞTURULMUŞTUR.

SİPARİŞ TAKİBİ NASIL YAPILIR;

        SİPARİŞLERİM SEKMESİNE GİDİLİR.

        BURADA UGUN YERLER DOLDURULARAK VEYA FİLİTRE SEÇİLEREK ARAMA BUTONUNA BASILIR.

        TAKİBİNİ YAPMAK İSTEDİĞİMİZ SİPARİŞİN SAĞ ÜST TARAFINDA BULUNAN ÜNLEM İŞARETİNE TIKLANARAK SİPARİŞİN DETAYLARINA ULAŞABİLİRSİNİZ.

        BU KISIMDA SİPARİŞİNİZ HAKKINDA BİLGİLERE ULAŞABİLİRSİNİZ KARGO DURUMU HAKKINDA BİLGİ ALABİLİRSİNİZ.

DEĞİŞİM NASIL YAPILIR;

        ÜRÜNÜNÜZ DEĞİŞİME GELDİĞİNDE DEĞİŞİM İŞLEMİNİZİ YAPABİLİRSİNİZ.

        DEĞİŞİM SİPARİŞİNİZİ NORMAL SİPARİŞ OLUŞTURUR GİBİ GİREBİLİRSİNİZ

        DİKKAT ETMENİZ GEREK YER EĞER MÜŞTERİ ÖDEME YAPACAKSA DEĞİŞİM KARGOSU İÇİN KAPIDA ÖDEME GİRİLİR EĞER ÖDEME YAPMAYACAKSA HAVALE OLARAK SİPARİŞİ GİRMENİZ GEREKMEKTEDİR. (NOT: DEĞİŞİM SİPARİŞİ GİRİLDİKTEN SONRA 5354192713 NUMARALI HATTA SİPARİŞ NUMARASI ATILARAK BİLGİ VERİLMESİ DEREKMEKTEDİR.)

DEĞİŞİM SİPARİŞLERİNDE ÖDEME NEDEN ÇIKAR;

        EĞER MÜŞTERİ DEĞİŞİM ÜCRETİNİ DEĞİŞİME GÖNDERDİĞİ KARGONUN İÇİNDE KOYMADIYSA, DEĞİŞİM ÜRÜNÜNDE ÜRÜN FARKI VAR İSE DEĞİŞİM ÜCRETİ ÇIKMAKTADIR.

        DEĞİŞİM SEBEBİ BİZDEN KAYNAKLI BİR SEBEP İSE DEĞİŞİM ÜCRETİ BİZE AİTTİR.

SİPARİŞ İPTALİ;

        SİPARİŞLER ONAY BEKLİYOR, ONAYLANDI, HAZIRLANIYOR İSE SİAPRİŞ İPTAL EDİLEBİLİR. (DİĞER SİPARİŞ DURUMLARINDA SİPARİŞLER İPTAL EDİLEMEZ.)

        SİPARİŞ İPTALİNİ GERÇEKLEŞTİRMEK İÇİN 5354192713 NUMARALI HATTA SİPARİŞ NUAMRASINI ATMANIZ GEREKMEKTEDİR.

MÜŞTERİYE EKSİK ÜRÜN VE YANLIŞ ÜRÜN GİDERSE NE YAPILMASI GEREKMEKTEDİR;

5354192713 NUMARALI HATTA EKSİK GİDEN SİPARİŞİN SİAPRİŞ NUAMRASI, MÜŞTERİNİN ÇEKTİĞİ KARGO POŞETİ VE BARKODUNUN RESMİ ATILMALIDIR.

HAVALE SİPARİŞLERİ;

        HAVALE SİPARİŞİ OLUŞTURULDUĞU ANDAN İTİBAREN 2 GÜN İÇİNDE HAVALESİ GELMEZ İSE SİPARİŞ İPTAL EDİLECEKTİR.

HAVALE SİPARİŞLERİ BELİRTİLEN İBANA YAPILMALIDIR. HAVALE YAPILIRKEN AÇIKLAMA KISMINA İPARİŞ NUMARASI VEYA İSİM SOYİSİM YAZILMALIDIR.